כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יצא לכם לשתות שמלה בטעם אשכולית אדומה?

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.11.2011
/ 12:49
סטודנטים מהמחלקה לעיצוב אופנה בבית הספר שנקר עיצבו קולקציית שמלות בהשראת הצבעוניות של סדרת המשקאות "שוופס פרוט'ס" מבית יפאורה.
 
השמלות תיחשפנה בתצוגת אופנה ובקמפיין פרסומי של המותג בפרינט. מדובר ב-20 יחידות, המתכתבות עם טעמי לימון, תפוחים, אשכולית אדומה ומנדרינות בגוני כתום, צהוב, ורוד וירוק.
 
טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק ביפאורה: "שיתוף פעולה מיוחד מסוגו בין חברת יפאורה והמותג שוופס לבין שנקר, נוצר כאשר הצענו לסטודנטים לאופנה את האפשרות לעצב קולוקציית אופנה לסדרת ה'פרוטס'. המטרה היתה לחבר בין מותג דומיננטי ומוביל בתחומו ומוסד מוביל בתחום העיצוב, על מנת לחזק את ההיבט היצירתי, המיוחד והשונה בכל הנוגע למותג תוך חיבורו עם דור העתיד של המעצבים".

(צילום מסגרת: יחסי ציבור)

תגובות
אין תגובות למאמר