כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אלכוהול, אופנה ואפילו דירות: יריד עודפים חדש במרכז הירידים בחנוכה

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.11.2011
/ 12:10
אירוע מכירות חדש, נישא על גל המחאה החברתית, ייחנך בחנוכה הקרוב בגני התערוכה תל-אביב תחת הכותרת "עיר העודפים".
 
חרף העובדה הבדוקה שנחשפה ב"תכנית חיסכון" בערוץ 2 לפני כשבועיים, ולפיה ישראלים "סובלים" ממשיכה קומפולסיבית למותגי יוקרה, מפיקי עיר העודפים נשענים על מוטיב ה"זול" והדחף לא לצאת פראייר, בחתך רוחבי של מוצרים: חשמל (ביתן בגודל 500 מ"ר), כלי בית, אופנה, אלכוהול, ריהוט, מכוניות ואפילו דירות (מתחם בשטח של 1,500 מ"ר).
 
ליצרנים ולמשווקים זה משתלם. הם נפטרים מסחורות ומדגמים של השנה החולפת, ולא רוצים להיתקע איתם במחסנים. הלקוחות, מובן מאליו, קונים בזול ומשחררים את נצרת הארנק.
 
האירוע מופק על-ידי גרופ תערוכות. "מהרגע שהתחילה המחאה ראינו לאן נושבת הרוח, ומכאן קיבלנו את ההחלטה שעם ישראל אוהב עודפים והיום יותר מתמיד מחפשים בזול", אומר ארי כהן, מנהל היריד. "בגלל ההאטה החמורה בכל הענפים במשק אנחנו עדים לירידות של עד 50% בהיקף המכירות של עסקים, ובעיקר קטנים. לא נראה שההאטה תיעצר בקרוב, ומכאן שהיבואנים והיצרנים יישארו עם מלאים. הרעיון ביריד, שפתוח לכל הציבור, הוא שאותם יצרנים ינקואת המלאים".
 
ציפיותיו של כהן בשמיים. לא פחות מרבע מיליון מבקרים, בהנחה שקהל הפסטיגל המתקיים באותו המתחם יזלוג גם ליריד.
 
 
הפקה: גרופ תערוכות
תגובות
אין תגובות למאמר