כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: מי הפך את בנייני האומה לסופרמרקט?

מאת: חדשות 'מפיק' /
14.11.2011
/ 9:35

מיד לאחר החגים האחרונים, פורסם בעיתונות הכלכלית שרשת השיווק רמי לוי העלתה מחירים בשיעורים של עד 25%.

עם או בלי קשר לכך, ציינה הרשת (שאך לפני שנתיים עלתה לכותרות) 35 (!) שנה לקיומה בפסטיבל חוויתי גדול במיקום מפתיע: בנייני האומה בירושלים.
 
בתוכנית: מתחמים חוויתיים, סדנאות והפעלות, הופעות והצגות לילדים. הכניסה התאפשרה בחינם לחברי מועדון הלקוחות בלבד.

אירוע רמי לוי

אירוע רמי לוי

אירוע רמי לוי

אירוע רמי לוי

אירוע רמי לוי

אירוע רמי לוי

אירוע רמי לוי

אירוע רמי לוי

אירוע רמי לוי

 

הפקה : Dolce vita
חשמל הגברה ותאורה : יניב ארגמן
בינוי תפאורה ומתחמים : זברה
בינוי מתחמים : סמארט & לייט
תוכן ואטרקציות : אריאל ועדיאל
רישוי ובטיחות : b-safe
עיצוב גרפי : אימג' ארט
עיצוב אירוע : רנה עיצובים
תגובות
אין תגובות למאמר