כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

זרעים של שיווק

מאת: חדשות 'מפיק' /
10.11.2011
/ 13:14
עם או בלי קשר לט"ו בשבט שבאופק, הגימיק השיווקי התורן הוא שקיות ממותגות של זרעי תבלינים או פרחים אורגניים, לסקטור הפרטי והעסקי.
 
מאחורי ייצור המוצר עומדת חברת דפוס אלמונית למדי בשם LTP, הפועלת מבית פרטי בכפר יונה כמעט ללא יחסי ציבור. הבעלים, אריה הרמן, מחזיק ברזומה קרוב ל-20 שנה כבעלים של בית דפוס דיגיטלי בתל-אביב, ועוד 20 שנה כקצין בחיל האוויר.
 
הרמן פונה, באמצעות דיוור ישיר בעיקר, למנהלי פרסום, שיווק ויחסי ציבור. בדומה להזמנות שמבצעת ממנו הקרן הקיימת לישראל בצד פירמות פרטיות וחברות גדולות דוגמת שטראוס – הרמן מציע מיתוג של שקיות הזרעים לעובדי חברה.
 
"אני מביא הכל", הצהיר בשיחה עם חדשות 'מפיק'. "אני לא מייצר שקיות של זרעי עגבניות, למשל, אלא השקית עצמה מהווה פלטפורמה שיווקית וליד זה יש תשורה, הזרעים עצמם. בט"ו בשבט, למשל, תלמידי בתי ספר מקבלים שקית עם לוגו המוסד, כך שעכשיו זה שיא העונה מבחינתנו. חוץ מזה, למילה זרעים יש קונוטציה חיובית. כמו למשל, זרעים של תקווה, זרעים של צדק חברתי וכן הלאה".
תגובות
אין תגובות למאמר