כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: אלכס שר /
08.11.2011
/ 14:02
שים קונדום יא זאלאמה
 
מותגים רבים, במדינות מוסלמיות בעולם, מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים יצירתיות או אף "רגילות" יותר, בשל מחסומים חוקתיים ודתיים מעיקים.
 
כיצד, אפוא, ניתן לפרסם מוצר אינטימי במדינה שבה כל זכר לסקס אסור לאזכור פומבי ופרטי כאחד? בדורקס חיפשו פיתרון ומצאו דרך ייחודית (אם כי לא ממש מקורית) – מיניסייט.
 
הם פיתחו אתר אינטרנט מיוחד תחת שם הכסות Digital Love, כך יכולים לגולשים להכיר את המוצר בדרך חוויתית ואינטראקטיבית.
 
 המעבדה
 
 
שרביט הזהב
 
ניו באלאנס החליטו לקדם בדרך ייחודית את החנות החדשה שלהם בניו-יורק. לצורך כך הם בנו אפליקציה אינטראקטיבית לאייפון בשם "UrbanDash".
 
דרך האפליקציה ניתן למצוא מאות שרביטים מפוזרים בכל רחבי ניו-יורק. כל יום מתפרסמים מקומות של כ-20 שרביטים ומאתגרים את האנשים להגיע אליהם ראשונים ולהביא אותם כמה שיותר מהר לחנות של ניו באלאנס.
 
ברור לכם איזה אפקט יש למאות אנשים שרצים ברחבי ניו-יורק ומשתדלים להגיע ראשונים לחנות על מנת לזכות בזוג נעלי ניו באלאנס 574. האדם שיביא יותר שרביטים מאחרים יזכה בשרביט זהב שעלותו 20 אלף דולר.
 
 
 
 
אקלים נוח
 
איך מסברים לקהל הצופים על בעיות אקלים? אפשר לעשות מצגת ארוכה ומפורטת, אפשר לצלם סרט דוקומנטרי מפורט ואפשר לקחת אנשים לסיור בשטח ולהראות להם תופעה במו עיניהם. השאלה היא האם הדרכים האלה מספיק יעילות ופוגעות ללבם של הצופים.
 
Climate Reality Project, בחרו בדרך מקורית ויוצאת דופן משלהן להציג את הבעיות של האקלים בעולם. הם הרכיבו מתקן שמציג את הבעיה בצורה שונה ומהפכנית. הם השתמשו באפקטים של צילום מקרוב והצגה אטית על מנת להראות את התופעה בצורה חזותית מבלי להתנתק מהמסך בבית.
 
 
 

*הכותב הינו הבעלים של הבלוג BUZZ 007. אלכס שר מתמחה בחשיבה יצירתית בעסקים, מייעץ 

בתחום שיווק גרילה ומגדיר עצמו "נלהב מעיצוב מינימליסטי".

תגובות
אין תגובות למאמר