כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קלפי איסוף אלקטרוניים יחליפו בהדרגה את אלבום המדבקות הישן?

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.11.2011
/ 13:17
שחקני נבחרת ישראל בכדורגל – השוער ניר דוידוביץ', ברק יצחקי ותמיר כהן, השכימו אתמול קום אך לא לאימון בוקר.
 
השלושה הגיעו למסיבת עיתונאים בהילטון תל-אביב, וחתמו בפנים נבוכות על קלפי משחק לילדים הנושאים את דיוקנותיהם.
 
העילה: יבואנית הצעצועים  PMI (ובעלת זכויות השיווק של מותג איסוף הקלפים סופרגול) השקיעה 2.5 מיליון שקלים בפיתוח והדפסת קלפים אלקטרוניים הניתנים לסריקה על-ידי האייפון והאייפד.
 
הקלפים הללו מאפשרים לאספנים, לצפות בכרטיס ביקור של השחקנים המככבים באלבום – כולם מהליגה הישראלית הצולעת – לרבות סרטוני וידאו של שערים שנכבשו ומשחק דמיוני להרכבת נבחרת שחקנים על-ידי אוסף הקלפים. זאת ללא צורך במצלמה או בקורא ברקוד דוגמת ה-QR אלא באמצעות הורדת אפליקציה ייעודית מן ה-APP STORE.
סופרגול קלפים אלקטרוניים

(מימין: ברק יצחקי, ניר דוידוביץ', נציגי החברות המסחריות ותמיר כהן; מורג ביטן, יח"צ)

 
אלבום המדבקות והקלפים של סופרגול מופץ בישראל מזה 15 שנה. בעונת הכדורגל הנוכחית יודפסו כ-10 מיליון מעטפות קלפים (בכל מעטפה שישה קלפים) מתוכן 5 מיליון קלפים אלקטרוניים.

במקביל לאלבום הרגיל, ישנו גם אלבום וירטואלי להשלמה. בין המשלימים את אלבום סופרגול הוירטואלי יוגרלו עשרות מכשירי ipod touch ומארזים (cases).
 
הפרויקט האלקטרוני נעשה בשיתוף חברת IDIGITAL נציגת  APPLE בישראל. הדפסת הקלפים בוצעה בבלגיה, על-ידי יצרנית הקלפים קרטמונדי.
תגובות
אין תגובות למאמר