כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תחיו את זה, תמותו על זה

מאת: Mindi Chahal - אתר PROMOMARKETING /
02.11.2011
/ 14:05
יצרנית בירה גינס גיבשה תוכנית שיווקית-חברתית בבריטניה, המזמינה אנשים בגילאי ה-25 עד 35 בעלי ראש עסקי, להירשם לתחרות "תחיה את זה".
התחרות, שמתקיימת בשיתוף עם חברות UnLtd ו-Rathbone, מחפש אנשים עם רעיונות מבריקים לחידוש החיים האורבניים. החברה תספק את התמיכה, המיומנויות והמימון על מנת ליצור יוזמות חברתיות חיוביות לשיפור תנאי המחייה.
הפרסים מחולקים לפי שני רבדים. ישנם 13 פרסי זריזות עד כ-2,200 לירות סטרלינג עבור יזמים שזקוקים למימון כדי להתחיל לפתח את הרעיונות שלהם. נוסף על כך, חמישה פרסי פיתוח בסך של עד 15,000 לירות סטרלינג עבור יזמים חברתיים מבוססים, כדי שאלו יוכלו לבצע את היוזמות שלהם.
פול קורנל, מנהל המכירות של גינס: "המיזם נועד לעזור לאנשים לאמץ את התשוקות שלהם בכך שמספק להם את הכלים והתמיכה שיגרמו לדברים לקרות. התחרות מחייה מחדש את המורשת הפילנתרופית של ארתור גינס ומכוונת לעזור לאלפי אנשים בקהילות מקומיות בבריטניה.

מתוך אתר PROMOTIONAL MARKETING. (מאגלית: טרה קרש)

תגובות
אין תגובות למאמר