כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

נאמנים למקור, קצת יותר מדי

מאת: חדשות 'מפיק' /
01.11.2011
/ 11:27
מחקים בסבלנות: בענף האירועים, מסתבר, הקריאייטיב סובל מחדלות פרעון כשמתיישבים בערב מול הטלוויזיה. למה להמציא קונספט להפקה אם הוא מרצד לנו בקלילות מול העיניים בערוצי הברודקאסט?
 
זה התחיל עם מגפת "הישרדות" ב-2009, המשיך פה ושם עם חידוני טריוויה נוסח הכספת/מי רוצה להיות מיליונר/אחד נגד מאה ועכשיו – המרוץ למיליון היא הבאה בתור. נאמנים למקור.
 
"כמו בטלוויזיה: אותו המתח, אותה הדרמה, רק בין קבוצות, אגפים ומחלקות", מכריזה חברת האטרקציות לאירועים אריאל ועדיאל, שתפרה לאחרונה את ההפעלה חדשה לאירועי עובדים או לקוחות. כמו בטלוויזיה? תנו גם את המיליון.
 
מנגד, יש את אלו הסבורים כי אין פסול בלרכוב על הצלחה של אחרים, כל עוד היא נעשית בצורה מלוטשת, מכובדת ועל-פי חוק. שהרי במדינה שבה המצליחנות היא קונצנזוס קדוש, תמיד טוב להיות קרוב לאלוהי הרייטינג. 
 
ומה אתם חושבים? שירת הברבור של הקריאייטיב המקומי או עוד דרך לגיטימית להתפרנס? ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק.
תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  עכשיו התעוררתם?
2.  בניווטבע התחילו קודם