כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: אלכס שר /
01.11.2011
/ 10:43

טוענת לכתר

בזמן האחרון מיצובישי לא מפסיקה להפתיע אותי עם קמפיינים נועזים. 

הפעם, בענק היפני החליטו להשיק רכב חשמלי (i-miev) באוסטרליה בדרך ייחודית. הם יצאו בסדרת שלטי חוצות אשר בנויים כך שהמכונית מטעינה, כביכול, את התאורה שמעליהם. אין ספק שזה מאוד מוסיף לאינטראקציה בין העוברים ושבים לבין השלט. 

אני לא זוכר אם בארץ היה שימוש בתאורה של שלטי החוצות כאלמנט אינטגרלי של השלט. במידה ולא, אני מציע למהר ולחשוב על פרסומות המשלבות תאורה או אפילו עמוד כחלק אינטגרלי של הפרסומת. זה עשוי לבלוט מול שלטי חוצות די משעממים ששוטפים לנו את העיניים מדי יום בכבישי ישראל. 

המעבדה

מבשלים לו הפתעה
 
Specsavers, מותג משקפיים ידוע באנגליה, בפרסומת מצחיקה עם סוף די מפתיע.
 
האיש שלפניכם נכנס לסאונה, מתיישב בנינוחות ופתאום מוצא עצמו בלב המטבח מול עשרות עיניים מופתעות של הטבחים. אחלה קריאייטיב מבית היוצר של משרד פרסום Agency Spy. 

 

טביעות קטנות

עד היום ראינו הרבה השקות רכבים נועזות, כאשר הרצון המשותף בין כל הקמפיינים הוא להפתיע במקוריות של ההשקה.
 
כולנו זוכרים את ההשקה של יונדאי אקסנט החדשה ומופע 3D בין הראשונים בעולם בממדים כל כך עצומים. אי אפשר גם לשכוח את ההשקה המינימאליסטית של Kia Picanto לפני כחודשיים.
 
במקרה שלmini, אנשי הקריאייטיב ביקשו להפתיע את הקהל והטביעו רכב באקווריום (!) בדובאי לעיני כל המבקרים במקום. אי אפשר להגיד שהם המציאו את הגלגל עם הקמפיין הזה אבל יש כאן ללא ספק חישוב מדויק של עלות-תועלת המהלך.
 
איני יודע כמה אנשים ירצו לקנות מיני לאחר ביקור כזה באקווריום בדובאי. אני חושב שגם החברה לא יודעת. מה שכן סביר להניח שהקמפיין יזכה לבאזז תקשורתי משמעותי, מה שמצדיק ללא ספק את ההשקעה.

*הכותב הינו הבעלים של הבלוג BUZZ 007. אלכס שר מתמחה בחשיבה יצירתית בעסקים, מייעץ 

בתחום שיווק גרילה ומגדיר עצמו "נלהב מעיצוב מינימליסטי".

תגובות
אין תגובות למאמר