כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

The drugs don't work

מאת: חדשות 'מפיק' /
31.10.2011
/ 13:33
החורף מתקרב בצעדים ניכרים ואיתו המחלות, הכדורים וה"גימ"לים" מהעבודה.
 
בבית המרקחת הפרטי שור טבצ'ניק בתל-אביב, מבקשים לרכוב על גל החיידקים העונתי ויצאו בקמפיין פייסבוק מוזר למדי, לאיתור "ההיפוכונדר של ישראל".
 
כל שעליכם לעשות, הוא לצלם את ארון התרופות הפרטי שלכם בבית, ולהעלות את התמונות לדף הפייסבוק של בית המרקחת.
 
התמונה ה"חולנית "ביותר, תזכה את בעליה ב-1,000 שקל לקניות בבית המרקחת. מה שנקרא – אופטלגין לכל החיים.
תגובות
אין תגובות למאמר