כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

התגעגעתם, כנראה: עלית מחזירה את "נשיקולדה" אחרי 20 שנה

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.10.2011
/ 9:39
כאשר קבוצת שטראוס רכשה את עלית והפכה אותה למותג אחד מני רבים שלה, היו מי שהעלו חשש שהחברה תפגע ב"חטאים הקטנים" והמתוקים עליהם גדלו: חטיפי טעמי, מקופלת, פסק זמן, טורטית וכל השאר.
אלא שלא זו בלבד שהללו לא נכחדו מהמדפים ליד הקופות, הם גם זכו לקמפיינים מושקעים בחלקם (שוקולד פרה, למשל). למעט מתיחות פנים עיצוביות והפחתת כמות המוצר בכל אריזה לשם הרחבת מתח הרווחים, ניתן עדיין למצוא את מה שנמכר גם אז.
כעת מנערת החברה אבק ממותג ותיק ש"נעלם" אי שם בשנות התשעים, ככל הנראה בשל ביקוש נמוך בשעתו. זוכרים את "נשיקולדה"? הודות לבקשות צרכנים בקהילת "שטראוס שלי" והקמת קבוצות פרטיות שונות בפייסבוק שדרשו את חזרתו של השוקולד בעל המבנה המוזר, נענתה עלית ומעתה המוצר נמכר במרכולים בארבעה טעמים חדשים.
רק המחיר גבוה למדי, וחבל. 6.5 שקלים ליחידה בת 100 גרם. בשלב זה לא דווח על קמפיין פרסומי כלשהו.
תגובות
אין תגובות למאמר