כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פורש חסות: אתר חדש משדך בין אנשי שיווק לפלטפורמות פרסום

מאת: חדשות 'מפיק' /
24.10.2011
/ 14:15
קובי נעים, יזם ואיש עסקים צעיר מכפר יונה, חש מתוסכל. עברו בתחום הפרסום והשיווק זימן לו מצבים בהם לא הצליח לבודד ולזקק פלטפורמות פרסומיות המתאימות לקהל היעד המוגדר אליו ביקש לפנות.
 
במקום להמשיך ולהתלונן, או לחילופין להמיר את התסכול בכדורי הרגעה, נעים עשה מעשה והקים לפני חודשיים את אתר "חסות". מדובר למעשה במעין מתווך, בין אלו המחזיקים ברשותם שטחי פרסום מפולחים או כלליים, לבין אותם מנהלי שיווק, מארגני כנסים או בעלי אתרים התרים אחר "קליעה למטרה". לא ירייה באפלה, לא לכל הכיוונים, אלא מיקוד.
 
 קובי נעים

כבר לא מתוסכל. נעים (צילום עצמי)

"יד 2" של עולם הפרסום
 
אז רגע, תהינו באוזניו, למה שלא נפנה למשרד פרסום שישבור את הראש עבורנו, בייחוד אם אין לנו בעיית תקציב. "אם יש לך תקציב, אין שום סיבה שלא תלך למשרד פרסום", משיב נעים בהגינות למדי, "אבל זה עדיין לא אומר שאתה עצמך תפסיק את הפרסום לבד מאותו משרד. יותר מזה, אנחנו משרתים משרד פרסום. הם מחפשים אופציות מעניינות ללקוח שלהם, ונכנסים לאתר.
 
"אני אתר לוח בדיוק כמו יד2. אם שם יש צד של קונים וצד של מוכרים, אז גם אצלי יש. רק שהקונים אצלי רואים אלו אפשרויות פרסום יש להם. זה יכול להיות באמצעות ניוזלטר, באתר ברשת, שלט חוצות, חסות בכנס, פרסום בקבוצה בפייסבוק וכן הלאה".
 
-איפה הרווח שלך בכל העסק הזה?
"בשביל שמנהלי שיווק, לדוגמה, יראו אלו אופציות עומדות בפניהם, מישהו צריך להעלות אותן. לפיכך העלאות של מודעות לאתר הן בתשלום".
 
 נעים (30, נשוי), הוא בעל תואר אקדמי בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל-אביב. לפני כמה חודשים סיים את דרכו כשכיר ופנה להקמת האתר. בשלוש השנים האחרונות עסק בניהול תחום תעשייה ומסחר בפירמת רואי החשבון BDO זיו האפט. בתקופה מוקדמת יותר היה אחד המייסדים של מרכז היזמות באוניברסיטת תל-אביב (STARTAU).
תגובות
אין תגובות למאמר