כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: לכו שכנעו סלקטורית שמגיע לכם קופון

מאת: חדשות 'מפיק' /
24.10.2011
/ 9:40
כמה מבאס זה לשכנע סלקטורית קלולסית בכניסה למועדון כאילו נחשב, שתתן לך להיכנס כי "חברים שלי בפנים", "אני מוזמן ליום הולדת" או כל תירוץ קלוש אחר.
 
על הבסיס הזה נערך בימים הללו קידום מכירות לאתר קופוני הלילה קופונייט, המאפשר מימוש שוברי הנחה בברים ומועדונים, על פי שיטת אתרי הקנייה החברתית. שתי שחקניות מחופשות לסלקטוריות במועדון, מאבטח וצלם, פוגשים את הבליינים הצעירים. אלו, מצדם, צריכים לשכנע את הצוות מדוע מגיע להם קופון בשווי של 50 שקלים לשימוש באותו הבר, במתנה.
 
השכנוע מתבצע לנגד עדשת המצלמה (ראו צילומים), המתעדת את כל המשתתפים. כל הסרטים עלו ויעלו בדף הפייסבוק של הפעילות.
 
את הקד"מ הפיקה חברת NPR, בבעלותם של קובי פרידמן, אריה אפשטיין וניר רז.

קד"מ קופונייט

קד"מ קופונייט

קד"מ קופונייט

קד"מ קופונייט

קד"מ קופונייט

קד"מ קופונייט

(צילומים: עידן צרור, הפקה)

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר