כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: אלכס שר /
11.10.2011
/ 15:30

המתנה רטובה

Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש ולא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות.

רבים זוכרים פרסומת שבה עשרה תינוקות רוכבים על רולרבליידס ומציגים מותג המים בצורה מרעננת וצעירה. הרי קשה להישאר אדישים כלפי התינוקות המקסימים האלה בלי מחשבה פזיזה לקפוץ לחנות ולטעם לגימה מהמוצר הקסום הזה. גם הנתונים היבשים מדברים בעד עצמם: יותר מ-47 מיליון צפיות לסרטון ביו-טיוב.

הפעם Evian לא סטו ממנהגי הבייביז, אך עשו זאת בצורה אחרת וידידותית יותר. הם מיקמו שלטי חוצות אינטראקטיביים בכמה תחנות אוטובוס בשיקגו, כאשר בכל שלט הוכנס מסך מגע גדול עם אפשרות ללחוץ עליו ולהפעיל סרטון משעשע באורך של כ-30 שניות וכך להעביר את הזמן עד הגעת האוטובוס על-ידי האזנה למוזיקה קצבית.

לקנות חצי ספר?
 
שיטות מגוונת לאיסוף תרומות פותחו עם השנים בקרב עמותות שונות ומשונות. יש כאלה המבקשים להעביר סכום מסוים במעמד הקניה בקופה בסופר. אחרים מציבים קופות קטנות משלהם ויש עמותות שמשתמשות במתנדבים בכדי לאסוף תרומות ברחוב או בשיטה הטובה והישנה – מדלת לדלת.
 
Casa do Zezinho, עמותה מברזיל, ניסתה דרך חדשנית. הם הציעו ללקוחות של שתי רשתות ספרים, לקנות חצי מכמות המוצר ולשלם עליו את מלוא המחיר.
 
אני לא יודע כמה לקוחות באמת קנו את המוצרים האלה, אבל תסכימו שזאת שיטה מעניינת לעומת כל השיטות הקיימות והידועות.

המעבדה

מתחיל בעין נגמר ב...
 
Cosmo, רשת אופנה בארה"ב, יצאה בקמפיין שיווק רחוב מיוחד שבו סוף סוף יהיה ניתן לחשוף את האמת.
 
בשביל לענות על השאלה על מה הנשים מסתכלות כאשר הן פוגשות בגבר, שלחו המפיקים בחור חסון להסתובב ברחבי העיר עם ארבע מצלמות מותקנות בחלקים שונים על הגוף. התוצאות היו כמובן די צפויות – לא כל הנשים שומרות על קשר עין במהלך השיחה.

המעבדה

 

*הכותב הינו הבעלים של הבלוג BUZZ 007. אלכס שר מתמחה בחשיבה יצירתית בעסקים, מייעץ 

בתחום שיווק גרילה ומגדיר עצמו "נלהב מעיצוב מינימליסטי".

תגובות
אין תגובות למאמר