כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: אלכס שר /
04.10.2011
/ 13:25

יש הרבה מאוד דרכים יעילות וטובות לחשוף סרט חדש. אפשר לפרסם טיזר בקולנוע, בעיתון, בשלטי חוצות סטנדרטיים, בטלוויזיה, ברדיו והרשימה עוד ארוכה. 

Warner Brothers לקחו מוטיב מסרט חדש וייצרו על בסיסו שלט חי. אין ספק שזאת דרך מהפכנית ומרתקת שראיתי אי-פעם לחניכת מוצר. כמו כן, רוב רובם של האנשים שנחשפו לשלטים יספרו על החוויה למעגל הקרוב שלהם וגם ישתפו את התמונות והסרטונים שצולמו ברשת. 

איך מסברים לקהל הצופים על בעיות אקלים? אפשר לעשות מצגת ארוכה ומפורטת, ניתן לצלם סרט דוקומנטרי מפורט ואפשר לקחת אנשים לסיור בשטח ולהראות להם תופעה במו עיניהם. השאלה היא האם הדרכים האלה מספיק יעילות ופוגעות ללבם של הצופים.
 
Climate Reality Project, בחרו בדרך מקורית ויוצאת דופן משלהן להציג את הבעיות של האקלים בעולם. הם הרכיבו מתקן שמציג את הבעיה בצורה שונה ומהפכנית. הם השתמשו באפקטים של צילום מקרוב והצגה אטית על מנת להראות את התופעה בצורה חזותית מבלי להתנתק מהמסך בבית.

יש לכם חברה עם מוצר מעניין? אתם רוצים להגיע לחוג לקוחות רחב? מצוין! למה שלא תשתמשו בתשתית קיימת כבר של פוסטרים בתקופת הבחירות?.

כך עשתה חברת Alis, בתקופת הבחירות בהולנד, כאשר הוסיפה "תוספים" משלה לפוסטרים של המתמודדים.

*הכותב הינו הבעלים של הבלוג BUZZ 007. אלכס שר מתמחה בחשיבה יצירתית בעסקים, מייעץ 

בתחום שיווק גרילה ומגדיר עצמו "נלהב מעיצוב מינימליסטי".

תגובות
אין תגובות למאמר