כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ מעבר לים

מאת: גל מרקוביץ', 'לעומק התודעה' /
24.07.2007
/

פרסום שמגשים את עצמו?


חברת ביטוח מאייווה (כן, כן, המדינה השוממת ביותר בארה"ב) מצאה דרך להיעזר בסביבה להמחיש את המסר המעורר מחשבה שלה. הם נעזרו באמן רחוב שגרם לשלט להיבלע ולהשתלב בסביבה על ידי כך שהוא מחקה את מה שנמצא מאחורי הפרסומת, אבל הטוויסט הוא שהם פונים ללב הביזנס בכך שהם יוצרים נכס ניזוק במקום שהוא לא קיים.

ורק בשביל הספק הקטן ש"לי זה לא יקרה" לא יעבוד כאן, שווה להרים טלפון ולקבל הצעת מחיר לביטוח..

 

 

 

 

 

איך אתם בסיבובים?

שילוב כל כך פשוט וחכם, וכל כך מתבקש בין המדיה למשתנות ציבוריות, מניב תועלת יוצאת דופן למיני קופר. הפרסומת הזאת מתמקדת באחיזה המדהימה של המיני קופר בסיבובים.
לגברים שביננו, תחשבו לרגע על עצמכם... לא הייתם דופקים איזה כמה סיבובי סלאלום?

 

 

 

 

 

ועל אותו משקל, ESPN ברזיל מכינים עבור הגבר הממוצע הזדמנות פז להבקיע שער... ואיזה ברזילאי לא ינצל הזדמנות כזו?

 

 

 

 

עוד סיבה לסאבוויי..

 

אם הקלות בתחבורה, קידמה, נוחות, אויר טוב יותר לכולם, פחות צפיפות בתל אביב, פחות צפצופים, פחות עצבים, ופלטפורמה שהיתה מצילה את "ישראלי" לא מספיקים... אז אולי רק בשביל רגעים כאלו היה שווה לבנות כבר סאבוויי במדינה ה...(מקום לביטוי עצמי) שלנו!

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: