כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חייך, שתית אותה!

מאת: חדשות 'מפיק' /
02.10.2011
/
איך מקדמים מוטיב של המותג להמונים בדרך אינטראקטבית? פריגת מצאו דרך יעילה ולא יקרה במיוחד. 
 
בחברת המשקאות ביקשו מהגולשים בבית לשלוח משפטי חיוך ומהקהל בתחנות רכבת ללחוץ Like למשפטים המוצגים במסך וכך למעשה יצרו מצב "winwin", גם לגולשים בבית שמשפט שהם כתבו מוצג להמוני אנשים וגם למבקרים של תחנות רכבת זה יצר חוויה מדהימה להעביר את זמן ההמתנה לרכבת בקריאה ודירוג משפטים חביבים על המסך.
 
ברור שתוך כדי הדירוג המבקר נחשף בעדינות למוטיב של המותג וכך עולים הסיכויים שהוא יעדיף אותם בפעם הבאה שהוא יבקר בסופר. עבודה טובה ובהחלט יש כאן מה ללמוד ומה לאמץ.
תגובות
אין תגובות למאמר