כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בקבוק מים ספורטיבי יושק בישראל בהשקעה של 3 מיליון שקלים

מאת: חדשות 'מפיק' /
02.10.2011
/ 9:36
איש העסקים דן אילון מייבא לישראל בקבוק ספורטיבי חדש לחובבי סטייל, המעוצב על-ידי המעצב הבינלאומי קארים ראשיד.
 
המוצר ישווק ברשתות סופר פארם, מגה ספורט, קרביץ ובדיוטי-פרי, ובהחדרתו השיווקית לישראל יושקעו, לפי הדיווחים, כ-3 מיליוני שקלים. הקמפיין הפרסומי יתנהל בהשקעה בת מיליון שקל ויכלול באנרים, אתר ייעודי לפעילות אינטראקטיבית וכן דף פייסבוק. כל אלו באמצעות משרד הפרסום אייקון.
 
שמו של הבקבוק BOBBLE ומדובר במוצר שקוף בעל פילטר צבעוני, המאפשר שימוש חוזר וחוסך את השימוש בבקבוקי מים מינרליים.
 
המותג הושק לראשונה בפברואר 2010 ומשווק ביותר מ- 20 מדינות בהן הונגריה, ברזיל, שוודיה, נורווגיה, דנמרק, סלובקיה, הונג קונג, שוויץ, ארצות-הברית, איטליה, ספרד, הולנד, ואחרות.
 
אילון: "הרעיון שעומד מאחורי השקת bobble בארץ נועד לתת מענה לצורך שזיהינו בקרב קהל לקוחותינו בענף המים. המוצר החדש מכוון לספק מענה ותחליף ידידותי לנושא איכות הסביבה לבקבוקי המים המינרלים, אשר ברובם מסיימים בים, ברחוב ובאתרי פסולת שונים. המוצר החדש, מספק מענה בעל ערכים לשמירה על איכות הסביבה, מספק חיסכון בעלויות וכן חוסך זמן וכוח בסחיבת ארגזי מים מינרלים".
 
המוצר יוצר על ידי חברת MOVE COLLECTIVE מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים ייחודיים בתחום פתרונות מים מטוהרים.
תגובות
אין תגובות למאמר