כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חברה חדשה מבית MAKO ו-THE BOX תשווק מוצרי קרוס מדיה

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.09.2011
/ 10:58
מגמת טשטוש הגבולות בין סוגי השיווק השונים, או אם תרצו – "קרוס אובר" כדי למקסם את אפקטיביות המגע עם הלקוח, מקבלת פנים ושמות גם בענף המדיה.
 
חברה חדשה העונה לשם SCREENZ, עתידה לספק מענה לחיבורי תוכן בין מסכים ופעילויות רב-מסכיות עבור גופי טלוויזיה, הפקה ופרסום ברחבי העולם, כמו גם פיתוח ושיווק מוצרי קרוס מדיה.
 
למיזם העסקי החדש יש "אבא ואמא" בעלי רקורד כל אחד בתחומו: אתר מאקו של קשת וחברת התוכןTHE BOX החתומה על אחורי הקלעים של כמה פעילויות שיווקיות מקוריות מהשנה החולפת.
 
המיזם יציע לגופי שידור סדרת מוצרים, שניתן להתאים לכל סוגי תוכן טלוויזיוני, החל משעשועונים, דרך תכניות ריאליטי וכשרונות ועד דרמות.
 
הקטלוג של SCREENZ מציע עשרות פתרונות שנוסו ושוכללו במהלך פעילויות הקרוס מדיה של mako ו-THE BOX, מוצרי WEB, אפליקציות, פתרונות סטרימינג לכל סוגי המכשירים (בשותפות עם חברת APPLICASTER ), משחקי און ליין אינטראקטיביים ועוד, זאת בהתאמה לכל מדינה ולכל סוגי המדיות והרשתות החברתיות.
 
אלי אוזן, מנכ"ל The Box: "יצרני טלוויזיה שישרדו את המהפכה האחרונה הם אלה שיאמצו צופים עם הרגלי צפייה משתנים ומרחב תמרון רב. אנו מאמינים שהנסיון, היכולות והקשרים של שני הגופים האלה, יעניקו ל-SCREENZ יכולת להציע לכל גוף שידור וככל פורמט, וכמו כן לספק ערוצי רווח חדשים, וכתוצאה ישירה - רייטינג גבוה יותר".
תגובות
אין תגובות למאמר