כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פורקה השותפות בחברת הקד"מ zeze; אלעד בן-שושן יעזוב

מאת: חדשות 'מפיק' /
21.09.2011
/ 12:21 (עדכון ראשון)
אחד משני השותפים בחברת הקד"מ והקריאייטיב ZEZE, אלעד בן-שושן (בצילום), מפרק את החבילה ויוצא לדרך עצמאית אחרת.
 
במייל שהעביר לפני דקות ספורות לעמיתיו בענף, התעלם בן-שושן מהנסיבות שהביאו להחלטתו. "אחרי שנים נפלאות", כתב", אלה הם ימי האחרונים כשותף בחברת זהזה.
 
"כשאני חושב על התקופה המדהימה הזאת בחיי, אני נזכר בהתרגשויות שליוותה כל עסקה שסגרנו,באדרנלין שהרגשתי בכל הפקה, ברעיונות, שיתופי הפעולה, ההצלחות והשמחות שחלקנו.
 
"אבל בעיקר אני חושב עליכם, חבריי ושותפיי לעבודה, היה לי העונג להכיר וללמוד מכל אחד ואחד מכם. תודה רבה על שחלקתם איתי את עולמכם, ועל שהייתם חלק כה גדול ומשמעותי מעולמי".
 
 
מתבונן מהצד
בן-שושן הוא שותפו של זיו לנגר, מייסד החברה. פעילותה אופיינה באירועים ובשיווק למותגים המזוהים עם סגמנטים צעירים (או צעירים ברוחם), ובמוטיבים אורבניים הקשורים באלכוהול, חיי לילה ובילויים.
 
בשבוע שעבר הפיקה ZEZE את 24 השעות המטורפות במהלכן בזבזו תשעה בעלי ברים ומועדונים סכום של מיליון שקלים על חוויות ובילויים. זאת במסגרת זכייתם בתחרות "ביג ספנדר" של פפסי מקס. לראשונה מאז המדור מלווה את פעילות החברה בשטח, נראה בן-שושן כשהוא משקיף מן הצד ואינו מעורב בפועל בנעשה בשטח, ואת המושכות (והמיקרופונים של גיא פינס) תפס שותפו זיו לנגר.
 
לא ניתן היה להשיג את תגובתו של בן-שושן. פרטים נוספים בהמשך.

(בתמונה: בן-שושן, בשבוע שעבר. צילום: יוסי חטב)

תגובות
אין תגובות למאמר