כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תהליך הפקה: כיצד נבנתה חנות "פופ-אפ" של ניו-באלאנס ביריד "חבר"?

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.09.2011
/ 14:52

אחד ממוקדי תשומת הלב ביריד הצרכנות של חבר שנפתח בשבוע שעבר במרכז הירידים תל-אביב, הוא חנות גדולה של מותג ההלבשה הספורטיבי ניו-באלאנס

חנות בת שטח של 60 מ"ר הוקמה בתוך עשר שעות על-ידי הסטודיו לעיצוב של יורם לוין. "זה דרש מאיתנו תכנון מדויק מאוד", שחזר לוין בדבריו לחדשות 'מפיק'. "וגם שליטה ופיקוח צמוד על ההכנות מראש, מחוץ לאתר".
  
לוין מוסיף ומתאר, כי הקומפלקס מתפרק לאלמנטים בנפח קטן לשם אחסון והובלה ובהתאם לתנאי שטח משתנים. "ההשקעה העיקרית כבר נעשתה, והעלויות בהמשך – להתקנה בלבד – תהיינה נמוכות יותר.
 
"ההשראה העיצובית מגיעה מעולם הריצה והספורט, כאשר הקרקע מעוצבת כמסלול ריצה שממשיך ומטפס על קירות הביתן. מתקני התצוגה לביגוד נדמים למשוכות ריצה. חומרי הבנייה בהם השתמשנו כוללים פרופילי אלומיניום איכותי, מחברי פלדה ולוחות מחומרים מרוכבים", דברי לוין.
 
הביתן כולל בסך הכל, לבד מהתצוגה כאמור, גם מחסן רחב ידיים, תא הלבשה, מראות, ספסלי מדידה ודלפק מכירה.
 
החנות המודולרית תשמש את החברה-הלקוחה באירועים נוספים בתום היריד, כמו תחרויות ריצה, טריאתלון ואירועי ספורט.

חנות ניו באלאנס

(צילום: יחסי ציבור)

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  אין שום הצדקה למחירי הנעליים