כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עובדי יוניליוור יבצעו בעצמם קד"מ לשמפו CLEAR החדש

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.09.2011
/ 11:44

מתחרה רציני נוסף לשמפו הד אנד שולדרס על המדפים.

 

יוניליוור ישראל מייבאת לראשונה את מותג השמפו CLEAR, הנמכר בכ-40 מדינות בעולם.

 

ההשקה תלווה, כך דווח, בקמפיין נרחב בכיכובם של הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו וסאטי קזנובה, בצמוד לסלוגן "קליר – עד אפס קשקשים".

 

שלטי חוצות בתחנות אוטובוס כבר הותקנו השבוע, ובמקאן אריקסון האחראים עליו מתכננים גם פעילות קידום מכירות בנקודות המכירה, בשיתוף עם עובדי החברה.

 

סך כל ההשקעה בקמפיין ההחדרה – 10 מיליון שקלים.

 

ענת גבריאל, סמנכ"ל חטיבת הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור ישראל: "תחום הטיפוח הינו אחד התחומים המרכזיים של פעילות יוניליוור בארץ ובעולם. כחברה מובילה בתחום, אנו מחויבים לחדש ולגוון כל העת תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו.  בישראל, בה  כ-20% מהאוכלוסייה סובל מקשקשים (נילסן שנתי, יולי 2011) , קיים היצע מוגבל של מוצרים ייעודיים לטיפול בבעיה".

תגובות
אין תגובות למאמר