כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דור ה-Y כבר פאסה. תכירו את "דור האפליקציות"

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.09.2011
/ 9:31

מה לא נאמר כבר על השיווק לבני נוער? הגדירו אותנו, ה"גדולים", כדור ה-X ואותם כדור ה-Y, ועכשיו – תתחילו להתרגל – נולד אחד חדש: דור ה-Z. הם משתעממים מהר מאוד רוצים הכל עכשיו ומהר, ורצוי בלי מאמצים מיותרים. הם אדישים לענייני אינטרנט, סקס וסמים ונולדו בטווח שבין תחילת הניינטיז לשנות ה-2000.

 

אבל יש מי שטוען שגם הדור ה-Z"ה", תרתי משמע, הפך פאסה ואחריו נושף בעורף מה שמכונה בקרב מומחי שיווק "דור האפקליקציות".

 

עליו, וגם על קודמיו, ידונו סמנכ"לי שיווק ומנכ"לי חברות מוצרי צריכה גדולות ביום עיון בן כמה שעות מטעם איגוד השיווק הישראלי.

 

הכנס, בשיתוף חברת השיווק לצעירים טינק, יתקיים במועדון רדינג3 בתל-אביב . תמורת 150 שקלים תוכלו לפגוש שם את אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק בקוקה קולה; מנכ"ל ערוץ הבידור רינת קליין; סגן ראש עיריית תל-אביב אסף זמיר; יניב ויצמן מ"טינק" שירצה על הטרנדים בשיווק לבני נוער ואחרים.

 

14 בספטמבר, 8:30.

תגובות
אין תגובות למאמר