כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין ה"אלגנטיות" המסתורי נחשף השבוע בפייסבוק

מאת: חדשות 'מפיק' /
31.08.2011
/ 10:28

קמפיין טיזר שעלה בשבוע החולף בערוץ 2, ב-YNET ובתחנות הרדיו קרא לגולשי האינטרנט להגדיר את המושג "אלגנטיות" כפי שהם רואים אותו, באתר ייעודי שלא מסגיר אף פרט על מהותו האמיתית.

 כל גולש שנענה להזמנה, חשף בכך חלק נוסף מפאזל צילומי שמאחוריו הסתתרה תמונת רכב. עד כה יותר מ-6,000 גולשים לקחו חלק בפעילות, והרכב – לאנצ'יה אפסילון חדשה מבית היבואנית סמל"ת – נחשף סופית בעמוד פייסבוק מיוחד לקמפיין.

בסיום המהלך זכה אחד הגולשים במכונית החדשה. 

על המהלך אחראים משרד הפרסום דרורי-שלומי וחברת האינטראקטיב D-Say, וההשקעה בו עומדת על 2 מיליון שקלים.

המותג לנצ'יה הושק מחדש בישראל בקיץ שעבר עם רכב הדלתא טורבו, אחרי שנים של היעדרות מהשוק הישראלי. 

חברת סמל"ת היא יבואנית אלפא רומאו, פיאט, אבארט ולנצ'יה.

תגובות
אין תגובות למאמר