כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מצוקת דיור? וודקה סטולי מחלקת חלקות על הירח

מאת: חדשות 'מפיק' /
30.08.2011
/ 10:35

עתודות הנדל"ן הנכחדות בגוש דן טורדות את מנוחתכם? עזבו אתכם, חם על הירח.

 

כל מצטרף חדש לדף הפייסבוק של וודקה סטולי, יקבל לאלתר חלקת דיור על הירח. היבואנית, חברת הכרם, רכשה שטח גדול על הכוכב הענק, למימוש בבוא העת.

 

הגולשים המצטרפים יקבלו שטר זכאות מקורי בגין אותה חלקה פרטית, עם אופציות למימוש בעתיד הלא נראה לעין.

 

עלות ההשקעה בקמפיין הנלווה לפעילות (שניזום ומנוהל על-ידי חברת THE WALL לניהול קהילות ברשתות חברתיות) הינה כ-400 אלף שקלים.

 

 

 

חלליות רודפות אחריך

הרעיון הזה נחנך כעשרה ימים לפני קמפיין אחר, בינלאומי הפעם, לאותו מותג וודקה. ב-11 מדינות בעולם יתורו צוותי החברה אחר האדם הכי מקורי בכל אחת מהמדינות הללו, לרבות בישראל.

 

הזוכה אמור להיות מאושר, שכן הוא יילקח לנשף מסכות באחוזת פלייבוי בלוס אנג'לס, בתוספת טיסה לחלל בה יחווה היעדר גרוויטציה (כוח משיכה) במהלך הטיסה בדומה לאסטרונאוט.

 

חברת בזק, אגב, העניקה פרס דומה לזוכה ישראלי לא מכבר, לאחר שזה ניצח במשחק אינטראקטיבי שבא להמחיש את מהירות רשת ה-NGN האינטרנטית שמשווקת החברה. עלות הפרס: כ-100 אלף דולר.

תגובות
אין תגובות למאמר