כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בשישי הקרוב: נבחרת ישראל בכדורגל משנה פאזה?

מאת: חדשות 'מפיק' /
29.08.2011
/ 9:29

בשישי הקרוב (16:00) תתמודד נבחרת ישראל בכדורגל מול נבחרת יוון, באחד המשחקים החשובים שלה השנה במוקדמות אליפות אירופה 2012.

 

כרגיל, לפני ובמהלך המשחק, יתנהל באצטדיון בלומפילד הפנינג מסחרי. הפעם תפיק אותו חברת פאזה, הווה אומר מיתוג האצטדיון בלוגו חברת הביטוח AIG ובצבעי דגל הלאום, שי צנוע לכל אוהד ותזמורת ברקע בניהול מוסיקלי של חברת לייף אפקט.

 

הפקה זו הינה חלק מקמפיין שלם שיעלה היום (ב'), במסגרתו תתקיים תחרות סיפורי כדורגל משעשעים של אוהדי הנבחרת בדף הפייסבוק של חברת הביטוח. הסיפור המוצלח יזכה את כותבו בשלושה כרטיסים למשחק הקרוב, חולצה וכדור חתום על-ידי השחקנים.

 

הכל טוב ויפה, רק שיביאו ניצחון.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר