כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שווה להיות מ-גניב: מאות מתבגרים חגגו בווילה פרטית ממותגת

מאת: חדשות 'מפיק' /
24.08.2011
/ 9:32

300 בני נוער, מהסוג הדומיננטי והמקובל בחברה, הוזמנו והשתתפו לאחרונה במסיבת קיץ שארגנה עבורם חברת השיווק לצעירים טינק (teenk).

הללו נבחרו  מתוך מאגר בן 5,000 נערים, על סמך היותם מובילים חברתית ובעלי השפעה על רכישת מוצרי לקוחות החברה המארגנת.

ההפקה  נערכה סביב בריכה בווילה פרטית במושב משמר השבעה, תחת קונספט צהוב וקוד לבוש תואם. במקום חילקה טינק את פרס "ברווז הזהב" ל"טינקרים" המובילים של 2011 שנבחרו על-ידי הצעירים עצמם, כאמור.

נותן החסות המרכזי במסיבה היה המותג מילקי. ולצידו באו לידי ביטוי במסיבה, בריקודים, בכיבוד ובמשחקים גם שאר המותגים לנוער איתם עובדת teenk  - יטבתה, רד-בול, דוריטוס, תפוצ'יפס, בזוקה, פול פרנק, פסק זמן ומקופלת.

"ברווזי הזהב" חולקו זאת הפעם החמישית מאז הוקמה החברה וכחמשת אלפים שגרירים  בני השתתפו בהליך הבחירה של "מעדר הזהב" (בן הנוער ה"חופר" ביותר במערכת), "בלונדינית השנה" (פרס שהוענק השנה דווקא לנער מהעיר מודיעין), "מתנחל השנה" (המוענק לבן הנוער שנמצא יותר מכולם במשרדי החברה) פרס מיוחד הוענק ע"י בני הנוער למנהלת מחלקת הנוער של חברת teenk  נועה בלכמן, שקבלה את התואר "הכי בן/בת 16".

WIN WIN

השימוש בצרכנים כצינורות מידע ושכנוע אינו חדש ולא החל אתמול. בתחום השיווק נעשה מזה שנים סיוע בהם, תוך מיקוד בקבוצות בעלות אפיונים זהים של חבריהן כגון נשים, מתבגרים, דתיים וכן הלאה.

זוהי סיטואציית WIN WIN קלאסית. ההשקעה בשיווק מצד אחד היא זעומה, ומסתכמת בצ'ופרים לאותם יחידי סגולה שעושים את העבודה ביעילות לעיתים יותר מכל פרסומת אובייקטיבית כביכול. מנגד, אותם "שגרירי" פה לאוזן נהנים מה"בנפיטס", התועלות והמתנות שהם מקבלים בגין אותה עבודה. הרי גם כך יש להם חברים בערימות, אז מדוע אפוא לא לתפוס שתי ציפורים במכה אחת?

תגובות
אין תגובות למאמר