כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קוקה קולה ואלפי צעירים יסתערו שוב על ניצנים בשבוע הבא

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.08.2011
/ 18:00

אהבה בסוף הקיץ: האם כפר המוסיקה של קוקה קולה חוזר לניצנים?

 

מעשית – כן, לפחות הקיץ. ב-14 באוגוסט, ט"ו באב, ינהרו אלפי בני תשחורת מיוזעים לחוף שבין אשדוד לאשקלון, כדי לצפות באביב גפן, אברהם טל, הדג נחש, מוש בן ארי, עומר אדם, צביקה פיק, ליאור נרקיס, מוניקה סקס ושלישיית כוכב נולד.

 

ההפקה הגדולה, אשר בפועל תבוצע על-ידי חברת פרומרקט, תהיה האירוע שינעל את קמפיין הקיץ הנוכחי והחדש של קוקה קולה, ה"סאמר לאב". במהלך יולי ואוגוסט בחרו צעירים באינטרנט את הבילויים החוויתיים המועדפים עליהם, וכך עיצבו לעצמם פסיפס הנאות מעולמות התוכן שלהם.

 

שיטת הבחירה הדמוקרטית עבדה גם בקביעת ליין-אפ האמנים וחלק מהסט-ליסט של כל אחד מהם (רשימת השירים).

 

בנוסף להופעות ייהנו הצעירים ממגוון פעילויות ואירועים ביניהם: מתחם "ספיד מיטינג" חדשני בו יוכלו להכיר חברים וחברות, אותם ראו עד עתה רק בפייסבוק ולהעביר את חווית ההיכרות מהעולם הוירטואלי לעולם האמיתי.

 

זאת ועוד: מתחם אופנה וטיפוח; גיימינג, סרטים וגם חנות המחזור של קוקה-קולה שתוקם מחדש; חנות מזכרות וכמובן עמדות ה"פייסלוק" שליוו את כל המהלך באמצעותם מעבירים בני הנוער את החוויה מהשטח ישירות לפייסבוק האישי שלהם, וזאת באמצעות קריאת תווי פנים וללא מגע.

 

הכניסה לגילאי 15-18 בלבד תמורת 49 שקלים. המדור חש בזקנתו.

קיץ קוקה קולה ניצנים

אברהם טל (יח"צ)

 

ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק

תגובות
אין תגובות למאמר