כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פמיניזם חברתי? לא בקמפיין של פסטיבל גולדסטאר

מאת: חדשות 'מפיק' /
07.08.2011
/ 11:06

לקראת פסטיבל גולדסטאר, יצרנית המשקאות טמפו החלה בקמפיין פרסומי נרחב המתמקד בפסטיבל המתקיים בחיפה ובאשדוד, באמצעות מקאן אריקסון.

 

הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, רדיו, וכן שלטי חוצות ומודעות עיתונות. היקף ההשקעה בהפקה: כמיליון שקלים.

 

סרטון הפרסומת מציג שני גברים בבר שותים גולדסטאר כשלצידם בת זוגו של אחד מהם. בת הזוג מפריעה לשיחת הגברים ומציינת שביקשה שליש גולדסטאר. בן זוגה לוקח את כוס החצי גולדסטאר שלה, שותה חלק מהמשקה ומחזיר לה את הכוס במבט המעיד על כך שעכשיו יש לה שליש גולדסטאר. הסרטון מסתיים במשפט "בואו לפסטיבל גולדסטאר עיר הבירה בחיפה, יהיה חצי, יהיה גם שליש וים של הופעות". 


הפסטיבל בחיפה מאורגן בשילוב טמפו עם עיריית חיפה. יופיעו בו הדג נחש, רמי פורטיס, הג'ירפות, עברי לידר, להקת בראוניס, הדור האחרון, אלישע בנאי ו-40 השודדים, אייל אבן צור, נערות ריינס ונעם רותם.

 

לצד ההופעות המוזיקליות ומתחמי המוזיקה ייהנו באי הפסטיבל ממתחמי בירות אווירתיים ושדרת בירות מיוחדות הכוללת את ניוקאסל, סמואל אדמס, גולדסטאר בלאק רוסט, שדרת אוכל ועוד.

 

10-11 באוגוסט בחוף הקשתות שבאשדוד. שבוע לאחר מכן בחיפה.

פסטיבל גולדסטאר

(צילום: יחסי ציבור)

 

הפקה: אלי לוי

תגובות
אין תגובות למאמר