כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גם ל-RC קולה יש קמפיין קיץ: יחלק "ירושה" ב-100 אלף דולר

מאת: חדשות 'מפיק' /
07.08.2011
/ 10:41

לחגיגת הקמפיינים החוויתיים של המשקאות המוגזים בישראל (סאמר לאב של קוקה קולה וביג ספנדר של פפסי) מצטרף מעט באיחור RC קולה בפעילות אינטראקטיבית בפייסבוק ופרס של 100 אלף דולר.

הקונספט: ירושה וחלוקתה לבקיאים בתולדות המותג, להלן – "המשפחה". ה"דוׁד RC" מאמריקה הכריז על חלוקת ירושה בסכום של 100 אלף דולר למשפחתו – הצרכנים.

בעמוד הפייסבוק יתבקשו אלה להשיב על שאלות טריוויה באשר לערכי המותג במשך ארבעה שבועות (עד 1 בספטמבר) שבסופם יוכרזו שישה "יורשים" שיתחלקו בפרס.

במקביל לכך תחולק "ירושה יומית" – מרצ'נדייז ממותגים, לגולשים שיצטלמו עם אחד ממוצרי RC בכוריאוגרפיה יצירתית.

כ-4 מיליון שקלים הושקעו בקמפיין.

(צילום מסגרת: יח"צ)

תגובות
אין תגובות למאמר