זמבורה מסי
כמו שאתם כבר יודעים, דרום אמריקה חדורה תשוקה אמיתית לכדורגל. קוקה קולה (שמככבת אצלנו במדור לא מעט...) הזמינה צופים להקרנה של משחק כדורגל חשוב. בכדי להוסיף קצת עניין, למקרן צורף מתקן המעודד את הצופים ליצר כמה שיותר רעש, אבל בצורה אחרת.
סרט מגע
הטלפונים החכמים מאיצים את הפופולריות של טכנולוגיות ה"טאץ'" (מגע) למיניהן. חוויה ייחודית המכניסה אותנו עוד קצת לסרט "דו"ח מיוחד". עובד אדמה אין ספק שהיום המותגים הם לא רק מוצרים אלא גם אנשים. אבל איך הופכים אותך למותג אם אתה לא סלבריטאי או אם אין לך יכולות מיוחדות? כסף, והרבה.
השייח אחמד בן אחמד אל נהייאן, בן למשפחת השליטים של אבו דאבי מהאמירויות הערביות, החליט לחרוט את שמו, כמו שילדים רושמים עם גיר על המדרכה, רק על שטח אדמה עצום שברשותו. אחמד כבר לא מערבב את הטיח, מסתבר.