כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

וידאו: יצירתיות אבסולוטית

מאת: חדשות 'מפיק' /
01.08.2011
/ 13:45

יצרנית וודקה אבסולוט ממשיכה בחיפושיה אחר תצורות חדשות ומפתיעות לבקבוק המשקה, בשיטה המוכרת הקרויה "במהדורה מוגבלת".

 

בקבוק האבסולוט הקלאסי "מתחפש" בקמפיין חדש לפלטפורמה אמנותית עשויה קנבס, ומשמש השראה לאמנים מכל העולם הממלאים אותו ביצירותיהם (ראו דוגמאות מצולמות).

 

על הטייטל – "אבסולוט בלנק" – מרחיב מנהל השיווק העולמי בחברה, מארק המילטון: "הפכנו את הבקבוק האיקוני שלה לקנבס ריק, שמשמש השראה לאמנים ברחבי העולם למלא אותו ביצירותיהם. הוצאנו לאור שיתופי פעולה יצירתיים ממגוון דיסציפלינות, וצפינו במסע במסגרתו קנבס ריק הופך ליצירת אמנות יוצאת דופן. התוצאה מפגינה כיצד אמנים מוצאים השראה באמצעות בקבוק וודקה פשוט".

 

היקף ההשקעה בקמפיין מוערך במיליון שקלים, והוא מתנוסס בימים הללו על קיר הקריה בתל-אביב. מודעת הענק שעל הקיר תתחלף שלוש פעמים במהלך אוגוסט ותגובה בפרסום בפרינט ובמגזינים.  

 

וודקה אבסולוט

 

וודקה אבסולוט

תגובות
אין תגובות למאמר