כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אוגוסט צרפתי ב"טיב טעם": השקיעה 4.5 מיליון שקל על הקונספט

מאת: חדשות 'מפיק' /
28.07.2011
/ 16:41

אשתקד היה זה "חודש איטליה". באוגוסט הקרוב ייערך ברשת המרכולים טיב טעם "חודש מדינה" נוסף, הפעם בנוסח סרקוזי.

 

חודש צרפת יחול על כל סניפי הרשת, הווה אומר השקעה בת 4.5 מיליון שקלים בפעילות שיווקית ומיתוגית: שינוע 20 מכולות של מזון מיובא; קישוט הסניפים באייקונות של אתרי תיירות בעיר האורות דוגמת מגדל אייפל ושער הניצחון; דגלים, מוביילים, שלטים, עמדות שף וטעימות יין.

 

בנוסף, ציירי פורטרט בסגנון בגט יאיירו את הלקוחות בחלק מהסניפים. זאת ועוד, הרשת תבצע שיתופי פעולה מסחריים עם רשת האופנה סליו (CELIO), ותעניק לרוכשים הנחה בגובה 100 שקלים לקונים בגדים בסכום של 400 שקל.

 

גובה ההשקעה בפרסום ובקידום הקמפיין נקוב ב-1.2 מיליון שקל, שעה שהוא כולל בין היתר תקשור לחברי המועדון באמצעות חוברת המועדון וניוזלטר, מסרונים ופעילות בפייסבוק.

חודש צרפת בטיב טעם

 

חודש צרפת בטיב טעם

 

חודש צרפת בטיב טעם

חודש צרפת בסניף רמת החי"ל ( צילומים: יוסי חטב)

תגובות
אין תגובות למאמר