כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מסעדה בראשל"צ: במקום כסף, משלמים ב"לייקים"

מאת: חדשות 'מפיק' /
28.07.2011
/ 15:36

מה כבר עוד אפשר לעשות עם רעיון הצבעות ה"לייק" המשומש כל-כך בפייסבוק?

מסעדת הבשרים לופט באזור התעשייה הישן בראשון-לציון הזוכה לפרוספריטי קולינרי מחודש לאחרונה, מציעה תשלום בגין מנות התפריט באמצעות לייקים שצברו הלקוחות.

תאוות בשרים

כך זה עובד: בעמוד הפייסבוק של המסעדה מתבצעת פעילות שיווקית, במהלכה גולשים מעלים פוסט ומספרים בו עד כמה הם אוהבים בשר. הלייקים שיינתנו ישמשו ככסף לכל דבר בכפוף למחירון שהוגדר מראש.

כך לדוגמה, הרעבים מביניכם ישמחו לדעת שחציל בלאדי, כמו גם קבבוני סלמון שווים 100 לייקים. אנטריקוט, סינטה, פילה ושאר בשרים ארוכי עיכול הם כבר שוויי ערך ל-1,000 הצבעות. ה"זולים" ביותר הם כמובן הדרינקים - קוקטיילים של אלכוהול או שליש בירה קרלסברג.

את המסעדה מנהלים השף אלעד כחלון ו"איש הבשרים" ארז רפאלי. המקום מעוצב בסגנון ניו יורקי ובתוכו שלושה מתחמי בילוי.

קמפיין לייקים מסעדת לופט

תגובות
אין תגובות למאמר