כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לא רואים בעיניים: גולשים יתחרו ביניהם "מי ימצמץ ראשון"

מאת: חדשות 'מפיק' /
28.07.2011
/ 9:00

ענקית התרופות טבע פתחה תחרות אינטרנטית מקורית עבור מותג טיפות העיניים מתוצרתה "סטילה", שבבסיסה הימנעות מהצורך האינסטינקטיבי למצמוץ העיניים.

 

בהשקעה מדווחת בת כחצי מיליון שקלים ובאמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, מזמינה החברה גולשים מעל גיל 18 למשחק בו יתחרו מול המחשב בגרסה חדשנית למשחק "מי ימצמץ ראשון".

 

כחלק מכך, מפעילים הגולשים את מצלמת הווב שלהם, ומרגע זה נמדד שיעור הזמן שעובר עד שהיושב מול המסך ממצמץ. הגולשים שיחזיקו את משך הזמן הרב ביותר יזכו בפרס.

 

לא רק זאת, אלא שעשרת הגולשים שניצחו במספר המשחקים הגבוה ביותר, יתחרו ביניהם פרונטלית באירוע סיום. הפרס הראשון: כרטיס טיסה לאירופה ואילו השני והשלישי יזכו באייפד ובכרטיסים להקרנת VIP בסינמה סיטי ובתלושי קנייה – בהתאמה.

 

גלית ששון מנהלת מותג סטילה בטבע ישראל: "מטרת הקמפיין הוא לחזק את המותג בקרב צעירים בני 18-35 ולאפשר לצרכנים לחוות את המוצר בדרך חווייתית ויצירתית". 

סטילה אינטראקטיב

כרזת התחרות (יח"צ)

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  סטלן