כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כעבור 40 שנה: החברה למתנ"סים במעטפת מיתוגית חדשה

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.07.2011
/ 10:25

אם המילה "מתנ"ס" מתקשרת לכם קונוטטיבית עם האייטיז, בניינים אפרוריים וקייטנות שוקו ולחמניה בקיץ – אתם לא לבד.

בחברה למתנ"סים "נזכרו" אחרי 40 שנות פעילות לעטות פנים חדשות, ולהתמתג מחדש.

החברה, המפעילה 160 מתנ"סים בישראל ומעסיקה 15 אלף עובדים, רעננה את הלוגו וקנתה לעצמה סלוגן הקורץ (ועוקץ) את תרבות הבילוי של ימינו: "רשת חברתית אמיתית".

בניית המותג נמשכה כחצי שנה בהשתתפות חברי דירקטוריון, הנהלות המתנ"סים ועובדי החברה. במקביל שיתפה החברה את הציבור בתהליך, באמצעות ראיונות, סקרים, שאלונים וקבוצות מיקוד שבסיומם התקבלה החלטה על הסלוגן.

במהלך החודשיים הקרובים, יתבצע בכל המתנסים ברחבי הארץ, תהליך הטמעה של המיתוג החדש שיכלול נראות של החברה, עדכון לוגואים, מדבקות חדשות לרכב ומעתה בכל פרסום של מתנ'ס יהיה מצוין השיוך לרשת החברה למתנ"סים.

ביצוע: גליקמן נטלר סמסונוב

תגובות
אין תגובות למאמר