כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אסטרטגיה שיווקית חדשה לרשת חנויות הנוחות SOGOOD

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.07.2011
/ 13:52

חברת הדלק סונול הכריזה על אסטרטגיה שיווקית חדשה ברשת חנויות הנוחות Sogood שמתמקדת במשפחות ובילדים.

 

בחברה אומרים כי המהלך נעשה בעקבות מחקרים רבים, שמהם עלה כי ילדים ומשפחות רואים בחנויות הנוחות מתחם רלוונטי לעצירה משפחתית במהלך הדרך. רשת Sogood מונה כיום 165 סניפים, כשעד סוף השנה צפויים להיפתח עוד עשרה.

 

בין המהלכים שמתכוונים לנקוט בסונול: שילוב מזון בריא לילדים, שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופי תוכן המזוהים עם ילדים, קידום פעילויות חינוכיות ועוד. באחרונה חתמה החברה על הסכם עם חברת קונספט 4 סאקסס (C4S) שבבעלות יעל ארד, המתמחה באסטרטגיה שיווקית לילדים.

תגובות
אין תגובות למאמר