כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תקציב הפרסום והיח"צ של דיזנגוף סנטר עובר לאייל ארד

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.07.2011
/ 13:39

תקציב הפרסום ויחסי הציבור המכובד של דיזנגוף סנטר עובר ידיים.

 

הפרסומאים אייל ויובל ארד ושותפיהם ליאור חורב יכולים להיות מרוצים, שכן המשרד שבבעלותם – יורו ישראל – נבחר לטפל בפרסומי הקניון הוותיק ולבצע את שירותי היח"צ שלו.

 

על הפרק: השקעה יתרה בתחום הדיגיטל, בצד מהלכי הפרסום הרגילים. גובה ההשקעה בפרסום לשנה: כ-2 מיליון שקל.

 

עד היום, מי שביצעה את מלאכת יחסי הציבור לסנטר הייתה דניאלה רייבנבך, שאיבדה כעת לקוח חשוב מבחינתה. לאחרונה עזב את המשרד לקוח נוסף – רשת ניו-פארם מבית המשביר לצרכן – בשל חילוקי דעות על גובה הריטיינר. בפרסום טיפלה עד לאחרונה מקאן אריקסון.

 

ביורו ישראל מביעים שביעות רצון, כצפוי, ואומרים שמדובר בתקציב משמעותי. החברה מצויה בבעלות איל ארד, יובל ארד וליאור חורב בשותפות עם קבוצת הפרסום Euro RSCG העולמית.

תגובות
אין תגובות למאמר