כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לפרק מיליון שקל ב-24 שעות: ה"ביג ספנדר" של פפסי מקס חוזר

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.07.2011
/ 9:20

ליאור אילוז, הבחור שבזבז מיליון שקלים על חוויות של כיף בתוך 24 שעות בשנה שעברה, במסגרת קמפיין "ביג ספנדר" של פפסי מקס, כבר לא יוכל לעשות זאת שוב. אבל היי, לפחות הוא יודע איך זה מרגיש.

המבצע הבזבזני של טמפו חוזר אפוא שוב, בהשקעה של עד עשרה מילוני שקלים בקמפיין מקיף ועם קרוב ל-20 אלף אוהדים בקבוצת הפייסבוק.

הגולשים יתבקשו להשיב, כמו בפעם הקודמת, מה יעשו עם מיליון שקל בתוך יממה אחת תוך מיקוד בחוויות ובבילויים ולא ברכישת מוצרים. הגולש שיציע את הרעיונות היצירתיים ביותר יזכה בחצי המלכות.

בשלב השני של התחרות, ב-18 באוגוסט, תיסגר ההצבעה על כל ההצעות וייבחרו חמשת הפיינליסטים שיקבלו את מספר הלייקים הגבוה ביותר. ב-4 בספטמבר יוכרז הזוכה, וב-11 בחודש הוא ילווה בפמליית חברים שבחר, המונה בין שניים ל-15 חברים לכל היותר.

 

כדי לתת איזושהי פרופורציה לדברים, זה מה שבחר הזוכה אשתקד לעשות בכסף: שימוש במסוקים ששינעו אותו ממקום למקום; לימוזינות לאותה מטרה; צניחה חופשית; אולם שלם בסינמה סיטי למשחק פלייסטיישן לו ולחבריו; משחק פיינטבול נגד לוחמי סירות; משחק כדורגל נגד קבוצת בנות שוות במיוחד; מסיבה על יאכטה עם די.ג'יי יהל; מסיבה סגורה והופעה של אינפקטד משרום והדג נחש במועדון רדינג 3; ולקינוח – בילוי סוער בסוויטה נשיאותית באחד מבתי המלון היוקרתיים בישראל.

 

 

הפקה בפועל: ZEZE קד"מ וקריאייטיב

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  ההבדל בין פפסי לקוקה קולה