כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אל תגידי לי "אני רק הפקידה כאן": חוויות מפוקפקות מיריד ועדי העובדים

מאת: יונתן פרנקל /
21.07.2011
/ 15:59

בשבוע שעבר ביקרתי ביריד הועדים בת"א. האירוע מתקיים פעמים בשנה, בחודשים יולי ופברואר ובמהלכו מתאפשר למנהלי רווחה ולנציגי ועדי עובדים ליצור קשר עם ספקים.

 

בדוכנים רבים בהם ביקרתי מצאתי נציגים (בד"כ נציגות) שקיבלו את פני בחיוך. הם היו כל כך להוטים למכור, שמיד הציעו לי את מרכולתם. כמות האנרגיה שהם השקיעו בפעולה הזו הייתה יכולה להאיר את האולם בו התקיימה התצוגה. רק כשהם סיימו את שטף הדיבור הם גילו למעשה שאני מעוניין במשהו אחר וכי הם צריכים להתחיל את כל הנאום הזה מחדש.

 

בעלי הדוכנים אמנם הסתובבו עם תגים אותם קיבלו מהמארגנים, אולם על התגים הללו נכתבה המילה "מציג", ולא היה כל ציון לשמם ולשם העסק שלהם. רבים מהנציגים שהיו בדוכנים היו ללא תגי זיהוי כלל.  כשביקשתי בכמה דוכנים כרטיסי ביקור נתקלתי בתשובות משונות כשהיצירתית ביותר הייתה: "אין לי כרטיס ביקור משה לא נמצא, ואני רק עובדת כאן".

  

הצגת דוכן בכנס או ביריד היא עניין שכדאי להשקיע בו מחשבה. לא כאן המקום לדבר על קביעת יעדים, היערכות, קידום מכירות, מעקב אחר הקשרים שנוצרו ועוד.

 

נתמקד רק בצוות:  האם מי שמאייש את הדוכן יודע מהי עבודתו, האם הוא מצויד בתג ובכרטיס ביקור ? האם בעל הדוכן מודע לכך שאיש מכירות אחד יכול לטפל בכ 30 מבקרים ביום, 6-12 איש בשעה.

 

אז יקירתי, את לא "רק הפקידה כאן". ואתה יקירי, אתה לא "רק עובד ביריד" - אני הלקוח ובשבילי כל אחד מכם הוא המנכ"ל.

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  קרדיט
2.  טיפים למארגני יריד הועדים