כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קריאייטיב: ערוץ תוכן אירופאי חדש ב-YOUTUBE

מאת: חדשות 'מפיק' /
18.07.2011
/ 12:12

הארגון הבינלאומי לתקשורת חזותית ופרסום D&AD וגוגל אירופה יחנכו מחר (ג') ערוץ תוכן ביו-טיוב שיציג מבחר של מהלכי קריאייטיב מרחבי היבשת.

 

בנוסף יוצגו דפי בית של אתרים חדשים, פרסומות אינטראקטיב וערוצי תוכן של מותגים. התוכן יזרום לערוץ היו-טיוב החדש מקהילות הפרסום במדינות אירופה כמו בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה והולנד.

 

בתי הפקה, סוכנויות ואנשי קריאייטיב מרחבי אירופה יוכלו להגיש לערוץ את הפרויקטים אותם השיקו על ידי שליחת לינק לעבודות אלו בצירוף הסבר קצר. ניתוחי מהלכים של בכירי המפיקים ואנשי הפרסום יועלו גם כן בערוץ.

לרגל השקת ערוץ היו-טיוב Show and Tell יציג חומר חדש של המפיק והיוצר המוסיקלי פרד דיקין (Fred Deakin), חלק מההרכב האלקטרוני Lemon Jelly ומי שייסד את אולפני Airside. העבודה משלבת בתוכה אנימציה, CGI וצילומים חיים ותוצג בשילוב ה'מאחורי הקלעים' של העבודה על היצירה.


D&AD  הוא ארגון כלל עולמי המשמש כביתם של קהילות התקשורת החזותית ותעשיית הפרסום. הארגון שהוקם ב-1962 על ידי מעצבים וארט דיירקטורים כדי לקדם סטנדרטים חדשים בתקשורת החזותית מקיים מידי שנה תחרות פרסום שנחשבת לאחת הקשות ויוקרתיות בעולם.

תגובות
אין תגובות למאמר