כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קריאייטיב: מיני עוגת שיקגו

מאת: ג'ני ברג /
13.07.2011
/ 12:58

מותג הרכב היוקרתי, רולס רויס, הצליח למשוך קהל של 500 איש לאירוע פתיחת חדר התצוגה החדש שלו בשיקגו ארה"ב, עם עוגה ששוקלת 1,360 ק"ג.

מנחה האירוע, ג'ו פרילו, המנהל הכללי של חברת היבוא האקזוטית "גולד קואוט" שבבעלותה חדר התצוגה החדש, החליט ללכת על הקינוח הגדול במיוחד, לאחר שראה פרק בסדרה "בוס העוגות" (בטלוויזיה אפשר לראות הכל).

בפרק כיכב באדי ולסטרו שירש מאפייה בניו ג'רזי מאביו המנוח. פרילו, שהזדהה עם האופה בשל שורשיהם האיטלקיים המשותפים, יצר איתו קשר וביקש ממנו לאפות משהו עבור האירוע. ולסטרו, הלך על גדול, וכמצופה, אפיית והבאת העוגה לאירוע, תועדה גם היא עבור תוכנית הטלוויזיה המקורית.

בעיצוב העוגה, החליט הנחתום לתעד את הדברים הבולטים ביותר בשיקאגו. כך תוכלו גם למצוא על העיסה, לצד האתרים המוכרים בעיר, פיצה בטיגון עמוק שמקורה בעיר הרוחות, כפי שמכנים אותה בארה"ב. לא ברור, עד כמה העוגה, שנדרש מנוף להרים אותה, תרמה למכירת מכוניות הרולס רויס, אבל אין ספק שמהאירוע הזה – אף אחד לא יצא רעב.

(מתוך אתר: Bizbash. מאנגלית: יערה רובינזון)

תגובות
אין תגובות למאמר