כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סיאט "שתלה" QR קוד בפרסומות לתקשור ימי המכירות השבוע

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.07.2011
/ 18:00

פעילות שיווקית סלולרית מקדמת מתחילת השבוע את אירוע המכירות של יבואנית רכבי סיאט בישראל, החל ממחר ועד יום שישי הקרוב.

 

ה"אירוע", כפי שמכונה בפרסומות, הוא למעשה שלושה ימים במהלכם יוצעו ללקוחות הפוטנציאליים הטבות ותנאים מיוחדים על כל דגמי המותג.

 

תקשור העניין מתבצע באמצעות חיבור ישיר לפייסבוק דרך הפרסומת החדשה, וניווט באמצעות GPS אינטרנטי לאחד מאולמות התצוגה.

 

לשם כך פוזרו ברקודים סלולריים (QR קוד, למבינים שביניכם) במודעות העיתונים ובשילוט המקומי, שהובילו לצפייה בפרסומת ולפרטים על המכירות.

 

את הקמפיין ביצעה חברת שיווק הסלולר OnTheMob.

 

מנכ"ל OnTheMob, רונה בן דוד: "אנו מאפשרים ללקוחותינו חדשנות וחופש קריאטיבי באמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר, תוך כדי היכרות עמוקה עם הפלטפורמות השונות וקהלי היעד. שמחנו לקחת חלק בהשקה הנוכחית של סיאט, בקידום ממשק ישיר שלהם מול קהל לקוחותיהם, אנו נמשיך ונלווה אותם לכל אורך הקמפיין בדרך לתוצאות הרצויות".

תגובות
אין תגובות למאמר