כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דיגיטל: שפה תקשורתית חדשה לבעלי סמארטפונים של אורנג'

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.07.2011
/ 14:31

במפגש כתבים סגור במועדון סטופה שבדרום תל-אביב, חנכה חברת אורנג' שפה תקשורתית חדשה בעולמות התוכן הדיגיטליים שלה.

 

ביצירת ה"שפה", המובססת על מילות השראה מעולמות התוכן הללו, השתתפו אמנים ויוצרים מכל העולם. כך למשל, התבקשו האחרונים להמחיש, איש איש בתחום יצירתו, מושגים כמו PLAY, FUN CONTROL, FREEDOM, FRIENDSHIP ועוד.

 

הקמפיין, שעלה בתחילת החודש בכלי התקשורת ובנקודות המכירה, מציג בשלב הראשון יישומים דיגיטליים באמצעות קניון האפליקציות באתר האינטרנט.

 

בשלב הבא, יחל קמפיין "SMARTY", שפירושו זירה דיגיטלית של מידע ומומחים, הכוללת שמונה עולמות אינטראקטיביים דוגמת זירת פייסבוק, הערוץ הדרכה ביו-טיוב, הדרכות פרונטליות, פורומים וכן הלאה. למעשה, ה"סמארטי" ישמש כמדריך אישי לבעלי הסמארטפונים.

 

את הקמפיין והפרויקט מנהל משרד הפרסום ברוקנר נטע יער, בשיתוף חטיבת השיווק, המרקום והפרסום בחברת הסלולר.

 

יעקב גלברד ויעקב קדמי

מנכ"ל אורנג' יעקב גלברד (מימין) ויעקב קדמי

 

המבוקשת: פייסבוק-צ'אט

 

באירוע ההשקה (בהפקת סופר פוש, אגב), חשף מנהל חטיבת השיווק יעקב קדמי (בצילום) כמה נתונים מעניינים בכל הקשור להרגלי הגלישה של לקוחות החברה.

 

לדבריו, 1.2 מיליון אפליקציות הורדו עד היום, מקניון היישומים שפתחה החברה לפני שבעה חודשים בלבד. שעות שימוש השיא בסמארטפון, בניגוד אולי למה שנהוג לחשוב, הן משמונה בערב ועד עשר. היישומים המבוקשים ביותר הן – כמה מפתיע אל תרימו גבה – הפייסבוק-צ'אט ו-YNET. האפליקציה הפופולארית ללקוחות העסקיים היא Doodle jump.

 

ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק

תגובות
אין תגובות למאמר