כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קריאייטיב: רדבול לא עוצרת באדום

מאת: מיטרה סורלס /
04.07.2011
/ 12:49

 

משקה האנרגיה רד בול, הנחשב לאחד מהמותגים החזקים ביותר בעולם בתחום השיווק החוויתי, עושה זאת שוב, והפעם במיאמי. לרגל השקת מגזין הרד-בול בולטין ארגנו מסיבה קטנה לעיתון במרכז העולם החדש במיאמי שבפלורידה.

 

חברת הפקות האירועים האמריקאית BeCore Promotions עיצבה את החלל באמצעות הדפסות ענק של דפי המגזין מחודש יוני. כאשר לכל הדפסה נוסף אלמנט של שלושה מימדים שהצליח "להחיות" את המגזין עבור 450 האורחים. לכתבה שעסקה לדוגמא במעצב הסניקרס, מארק אונג, המארגנים הוסיפו חמישה דגמים של הנעליים שלו שבלטו מתוך הפוסטר.   

אירוע רדבול במיאמי

 

אותם 450 אורחים נהנו גם ממתאבנים של חברת הקייטרינג Thierry שכללו טארטלטים של צ'יקן קארי עם "גילוחי" קוקוס ובוטנים קצוצים ומתכון לא כשר בעליל של חזיר סרנו עם גבינת מנצ'גו וצ'יפס.

 

על החלק האמנותי הופקו די ג'יי אפריקה ודי ג'יי איריאה יחד עם האומן ממיאמי לבו, שיצר ציור צבעוני במהלך האירוע, בעוד ספורטאים מענף הפוטבול כמו רג'י בוש עשו מינגלינג עם האורחים.

 

כמו כן המארגנים הדגימו כיצד ניתן להוריד את אפליקציית האיי פאד החדשה של המגזין שמופץ בגרסת הדפוס שלו כאינסרט ב"מיאמי הארלד", "לוס אנג'לס טיימס", "שיקאגו טריביון", "יוסטון כרוניקול" וה"ניו יורק דיילי ניוז". BeCore הפיקו מסיבות השקה דומות למותג בשיקאגו, לוס אנג'לס וניו יורק.

 

מתוך אתר האינטרנט האמריקני Biz Bash. (מאנגלית: יערה רובינזון).

 

ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק

תגובות
אין תגובות למאמר