כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: ללילה אחד, תל-אביב הייתה קצת פחות מסריחה

מאת: חדשות 'מפיק' /
04.07.2011
/ 9:45

לילה לבן בלי קד"מ הרי אי אפשר, שכן אם בימים כתיקונם תל-אביב היא מכרה אחד גדול של צרכנים פוטנציאליים לכל מוצר צריכה שאפשר להעלות על הדעת – על אחת כמה וכמה בשעה שהפריפריה כובשת אותה.

 

בין אלו שניצלו את ההזדמנות היה מותגי הבישום LACOSTE ו- BOSS. שמונה צוותי דיול בלבוש ממותג השפריצו כל הלילה ניחוחות "אפריל" ו"סופר פארם" על האוכלוסייה המשוטטת.

 

שלושה ניחוחות לגברים מצד BOSS, ארבעה של LACOSTE. וגם לנשים לא היה חסר.

 

בחברת ההפקה של הפרויקט העריכו (אולי על סמך חלוקת דוגמיות הבשמים, לא ברור כיצד), שבמהלך הלילה פגשו הצוותים יותר מ-24 אלף מבלים.

קד"מ BOSS

 

קד"מ BOSS

 

קד"מ BOSS

 

הפקה: INNOVISION שיווק חוויתי

 

ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק

תגובות
אין תגובות למאמר