כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סיכום ה"ביוטי סיטי": 3 מ' ש"ח מכירות, 75 אלף מבקרים

מאת: חדשות 'מפיק' /
29.06.2011
/ 14:41

מנהלי רשת סופר פארם חיככו השבוע ידיהם בהנאה, אל מול נתוני הטראפיק של פרויקט הביוטי סיטי שננעל בשבוע שעבר במרכז הירידים תל-אביב.

מסתבר שהצמד טריני וסוזאנה, שעבדו במשמרות סביב השעון בכל אחד מימי הפעילות, היו בדיעבד הימור לא רע בכלל.

הללו, בתוספת פרסום אדיר מימדים, אירוע פתיחה מלוקק והפקה מושקעת במיוחד, הרימו את המספרים ל-75 אלף מבקרים בשלושה ימים, ומכירות שיא של 3 מיליון שקלים.

ברשת מדברים על השיעורים הגבוהים ביותר מאז החלו עם המיזם המסחרי-חוויתי. כמות המבקרים הנקובה ערכה כמעט פי שניים מזו של 2010, אז ביקרו במקום מעט יותר מ-40 אלף איש מרביתם נשים.

גם רף המכירות נשבר מהשנה שעברה, 3 מיליון שקלים כאמור, לעומת 1.8 מיליון אשתקד.

עם זאת, על אף ההכנסות הגבוהות, סופר פארם והספקים המציגים השקיעו בפרויקט 15 מיליון שקלים. בשורה התחתונה: תדמיתית, לפחות, זה השתלם. בחשבון הבנק קצת פחות.

"במקום הראשון בדירוג המותגים מכשיר הסרת השיער לצמיתות של חברת סינרון שנמכר במבצע מיוחד ובשלושת הימים נמכרו מעל ל-200 מכשירים", אומר דני לוזון (בצילום), סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם. "במקום השני נמצאת חברת ג'ייד, אחריה קלרינס, לייף, קליניק, פופה, שיסיידו, לוריאל וקרליין.

ביוטי סיטי

דני לוזון (צילום: יוסי חטב)

 

הפקה טכנית: פרומרקט

הפקת תוכן וייצוג טריני וסוזנה: מוטי רייף

מוסיקה: פדי מוסיקה והפקות.

בינוי ביתני לייף , דאב, קוטקס , ג'יבנשי , סאלי הנסן , רבלון , שסטוביץ , סופטאץ': זברה

צילום QR: פיק טו גו

לקוח: סופר פארם

מיקום: ביתן 1, מרכז הירידים

 

תגובות
אין תגובות למאמר