כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"אף מילה על פרסום" בכנס הלקוחות של מקאן אריקסון

מאת: חדשות 'מפיק' /
29.06.2011
/ 14:23

כנס הלקוחות השנתי של משרד הפרסום מקאן אריקסון התקיים שלשום (ב') במועדון רדינג 3 שבנמל תל-אביב, תחת הסלוגן המתחכם "אף מילה על פרסום".

 

הכנס "טיפל" במהלך היום בדרכים החדשות לספר סיפורי מותג, כאלו שנוצרו מהתמורות הטכנולוגיות והחברתיות של ימינו כחלק ממעורבות הצרכנים הענפה.

 

האורח המרכזי היה יזם האינטרנט המוערך בעולם גרי ווינרצ'וק. לצדו נאמו מנכ"ל הקבוצה איריס בק (בצילום) וסמנכ"ל הקריאייטיב במקאן דיגיטל, ניר רפואה.

 

נקודה מעניינת נוספת מתייחסת לפורמט ההפקתי, כאשר האירוע נערך במתוכנת כנסי TED. עבור מי שהספיק לשכוח, נזכיר כי המשמעות היא רצף של דוברים (תשעה, במקרה הזה) על הבמה, שעולים לספיץ' שלהם למשך פרק זמן מוגבל בן שש דקות בלבד.

 

אירוע מקאן

 

אירוע מקאן

 

בק ציינה בדבריה, בין היתר , כי "שרשרת הערך שלנו כמשרד פרסום ושלכם כמפרסמים, השתנתה בקצב מסחרר בשנים  האחרונות, נוספה לה מורכבות גדולה והיא דורשת התמחויות חדשות הרבה מעבר למה שהיינו רגילים, כל מהלך פרסומי מחייב היום לערב הרבה מומחים, שצריכים לעבוד יחד, לחשוב יחד ולהצמיח פתרונות קריאטיביים יחד. היום מלאכת המותגים בעולם הרחב והמתחדש תוך כדי תנועה סבוכה הרבה יותר, ולכן גם בכנס בחרנו לא להתמקד בתחום אחד, ובחרנו להציג כלי פרסום חדשים שכל אחד מהם אינו עומד בפני עצמו, הכול קשור בכול והכול חשוב".

 

איריס בק

איריס בק (צילומים: יח"צ)

תגובות
אין תגובות למאמר