כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"פמינה" מחפשת פרזנטורית בפייסבוק לקמפיין חדש

מאת: חדשות 'מפיק' /
28.06.2011
/ 14:07

היית מוכנה להיות פרזנטורית למוצרי הגיינה נשית?

 

יצרנית התרופות כצט מחפשת אחת כזאת השבוע ובימים הקרובים למותג האינטימי פמינה, באמצעות הפייסבוק ואתרי המין היפה באינטרנט.

 

דף הפייסבוק הייעודי שנפתח לצורך כך נקרא "פמינה – הכניסה לנשים בלבד". במסגרת המהלך, מוזמנות נשים לשתף עמיתות ב"סודות הטיפוח" שלהן, ובכך אפוא להציע עצמן כמועמדות להופעה בקמפיין הפרסומי של תחליב רחצה אינטימי חדש.

 

הפעילות והקמפיין שבעקבותיה (ענבר מרחב שקד) יעלו לחברה כ-1.5 מיליון שקלים. הסלוגן המלווה: "פמינה – את הכי נקייה בעולם".

 

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק והמכירות של כצט: "כמותג מוביל בתחומו, פמינה מחפשת נשים אמיתיות שיתרמו למיצוב המותג, המתאים לנשים בכל הגילאים, כמוצר טיפוח אישי, יומיומי. אנחנו מאמינים שהשימוש במדיה החברתית ובאינטרנט יאפשר לנו להגיע בדיוק לקהל הצרכניות שלנו ולמצוא ביניהן את המתאימות להוביל את הפרסום בעתיד הקרוב".

 

פמינה פרזנטורית

תגובות
אין תגובות למאמר