כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איתן ויצמן (טמבור) הוא איש השיווק ליוני 2011

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.06.2011
/ 9:58

איתן ויצמן, סמנכ"ל השיווק של טמבור נבחר על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יוני בזכות מהלך המיתוג מחדש של טמבור ותוצאותיו.

 

בשנים האחרונות הוביל ויצמן את המותג להתחדשות כוללת במהלך שמטרתו לתת מענה לשחיקה המתמשכת בעוצמת המותג הוותיק. תהליך רענון המותג כלל החזרה למרכז הבמה של רעיון המותג המיתולוגי ("תראו מה שצבע יכול לעשות"), רענון הלוגו וחידוש הנראות של טמבור בכל רחבי הארץ.

לרגל ציון שנת ה-75, יצאה החברה במהלך חגיגי בחודשים האחרונים שכלל סרט פרסומת, (בבימוי שחר סגל), פעילות באינטרנט ובפיסבוק בפרט והשקת אפליקציה באייפון.

במקביל להעצמת הפעילות בעולם הצבע הישראלי, הרחיבה טמבור בשנים האחרונות את האחיזה גם בתחום חומרי הבנייה ובשנה האחרונה גם בתחום הגבס תוך מינוף עוצמת המותג מתוך מטרה להציע מענה כולל לצורכי גמר הבנייה.

איתן ויצמן

ויצמן (צילום: סיון פרג')

תגובות
אין תגובות למאמר